Korona virus otežava rad svim organizacijama civilnog društva pa tako i Društvu multiple skleroze Šibensko – kninske županije. Osobni asistenti zaposleni kroz EU projekt našli su se pred problemom nemogućnosti pružanja usluge osobne asistencije. Ovakva situacija nepovoljno utječe na krajnje korisnike projekta, pa su se osobni asistenti na svoju inicijativu, a u dogovoru s upravom Društva i korisnicima organizirali u pružanju pomoći na indirektan način. S obzirom da se korisnicima, zbog njihove rizičnosti, ne može pružiti pomoć u fizičkom smislu, osobni asistenti su pružali podršku korisnicima telefonskim putem, te dostavljali njima i njihovim obiteljima namirnice, higijenske potrepštine i lijekove.

Simptomi COVID-19 respiratorne bolesti su kašalj, temperatura, drhtavica, otežano disanje i kratkoća daha. Zaraženi ne moraju odmah pokazati znakove bolesti, a simptomi se razvijaju 2-14 dana od dana zaraze. Ukoliko osjećate simptome, bili ste u kontaktu s zaraženom osobom ili sumnjate na moguću zarazu druge osobe u čijoj ste blizini bili, ne ugrožavajte druge nego kontaktirajte liječnike!

Odgovornim ponašanjem štitite sebe, svoju obitelj, rizične skupine i sve ostale u svom krugu. Održimo distancu za vrijeme epidemije, kako bi omogućili brz i siguran povratak osobnih asistenata na posao i olakšali dane bolesti korisnicima projekta!

Projekt financira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.

Sadržaj objavljenog teksta isključiva je odgovornost Društva multiple skleroze Šibensko – kninske županije i ne odražava nužno stavove Europske unije